StudioFlash Webáruház Logó
StudioFlash Webáruház Logó

MŰKÖRÖM | PEDIKŰR | 3D MŰSZEMPILLA WEBÁRUHÁZ
az üzlet telefonszáma: +36 (1) 616 3562

Simple Vedd Online

Átvételi pont és szaküzlet:
1027 Budapest, Margit krt. 46.
+36 (1) 616 3562
Oktatóközpont telefon:
+36 (1) 400 7398
+36 (70) 326 4014
+36 (20) 514 3998
E-mail címünk:
info@studioflash.hu

Facebook Youtube Google plus

SZÁLLÍTÁS

Számunkra a legfontosabb a gyors és biztonságos kiszállítás, ezért a StudioFlash webáruházban vásárolt termékeket Magyarország egész területén a megrendelés feladásakor megadott címre a DPD Hungária - futárszolgálat teljesíti. A kézbesítés munkaidőben történik, ezért fontos, hogy olyan átvételi címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy!

A kiszállítás díja 1 600 Ft, azonban 12 000 Ft vásárlás felett DÍJTALAN!
Amennyiben utánvétes fizetést választasz, úgy annak plusz 400 Ft díja van! A szállítás és utánvétes fizetés ára a kosárban számolódik hozzá a rendeléshez.

A csomag kiszállítását 5 naptári napon belül vállaljuk!

Arról, hogy hol utazik a csomagja, itt tájékozódhat, a GLS online rendszerében!

A futárcég neve: DPD Hungária - futárszolgálat
A futárcég weboldala: https://www.dpd.com/hu
A futárcég ügyfélszolgálata: Ügyfélszolgálat
Ezen a linken tudod megkeresni a csomagod: Csomagkereső


A beérkező hívásokat a telefonközpont automatikusan szétosztja a szabad vevőszolgálati munkatárshoz. Abban az esetben, ha a futár nem ér el a megadott címen, a csomag a DPD Hungária - futárszolgálat depójába kerül, és a postaládádba kapsz egy értesítést, valamint egy telefonszámot, melyen megbeszélhetitek, mikor érnek el!

A DPD Hungária - futárszolgálat által kézbesített termék árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvétes fizetési módot választottad, ha a bankkártyás, banki utalásos vagy PayPal fizetési módot választottad, akkor a fizetés már megtörtént, így csak át kell venned a csomagot!

Ne mulaszd el a futár által kézbesített csomagot alaposan leellenőrizni, ha bármilyen mechanikus sérülést észlelsz, ne vedd át! Ha van rá lehetőséged, a futár előtt bontsad ki a csomagot. Ha sérült, azonnal reklamálj. Ha később veszed csak észre a sérülést, a DPD Hungária - futárszolgálat a reklamációt már nem fogadja el. A szállítás közben történt sérülésért nem vállalunk felelősséget!

Kérünk téged átvételkor ellenőrizd kívülről is a csomagot, hogy nincs e valamilyen módon sérülve. Abban az esetben, ha bármilyen kétséged merülne fel, kérjük tagaddd meg a csomag átvételét, és lépj kapcsolatba velünk. Esetleg fizetés után ellenőrizd a csomag tartalmát a futár előtt.

Amennyiben az átvétel után veszed észre a sérülést vagy hogy a csomag hiányos, akkor nem tudunk Neked segíteni a reklamáció során a futárcég és Te közötted. A csomag átvétele után, erre az esetre a reklamáció nem terjed ki.

A rendkívüli időjárási viszonyok befolyásolhatják a kiszállítás időtartamát.