Panaszkezelés
"Mindenki, aki meghallgat minket, és a teljes figyelmével ajándékoz meg,
azt az érzést adhatja nekünk, hogy érdemes élni.."
Müller Péter

Kedves Tanulónk!
Minden beérkező panaszt kivizsgálunk.
Írásbeli (email, postai) panaszra 30 napon belül válaszolunk!
A panaszkezelés általános irányelveit az alábbi jogszabályok határozzák meg:
2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről
2009. évi LXXVI. törvény a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
Küldetésünk, hogy figyelünk Rád!
Ügyfélszolgálati időben minden érdeklődőnek lehetősége van szóbeli tájékoztatatást kérni a tanfolyamokat érintő valamennyi nyilvános tudnivalóról. Írásbeli tájékoztatót is az igénylők rendelkezésére bocsát az intézmény. Elektronikus megkeresés esetén az ügyfélszolgálat hasonló módon válaszol.
Az ügyfél a képző intézmény tevékenységével, mulasztásával, a képző intézmény érdekében eljáró személy tevékenységével, mulasztásával, magatartásával kapcsolatos panaszát szóban vagy írásban közölheti az intézménnyel.
Szóbeli panasz esetén: jegyzőkönyvet vesszünk fel, melyet 30 napon belül kivizsgálunk.
Írásbeli panasz esetén: az intézmény a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját az intézmény indokolni köteles. Az intézmény a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén az intézmény köteles az ügyfelet írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával az alábbi hatóság/békéltető testület eljárását kezdeményezheti (az írásos tájékoztatásnak ki kell terjednie arra is, hogy a képző intézmény a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást).
A panasz elutasítása esetén az ügyfél fordulhat:
- Engedélyezett felnőttképzés esetén: PMKH - Pest Megyei Kormányhivatal
- Engedélyezett felnőttképzés és egyéb, szabad szolgáltatásnyújtásként megvalósuló képzés esetén: lakhely szerinti illetékes Békéltető Testület
Ügyfélszolgálat
Kocsis Zsuzsanna
(70) 326 4014 | (1) 400 7398


1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő: 09:00-18:00, Kedd-Csürtörtök: 09:00-17:00, Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
info@studioflash.hu

1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő: 09:00-18:00,
Kedd-Csürtörtök: 09:00-17:00,
Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
1027 Budapest, Margit krt. 48. 1.em./7.
Hétfő: 09:00-18:00,
Kedd-Csürtörtök: 09:00-17:00,
Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 08:30-13:30
+36 (70) 326 4014
Angol nyelvű ügyfélszolgálat:
contact@studioflash.hu
StudioFlash Beauty Kft.
Adószám: 22630681-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-936594
Felnőttképzési nyilvántartási számunk: B/2020/001362
Felnőttképző engedély száma: E/2022/000132
Minőségpolitikaképzési program