Szállítás (Magyar Posta Logisztika)
Számunkra a legfontosabb a gyors és biztonságos kiszállítás,
ezért a StudioFlash webáruházban vásárolt termékeket a megrendelés feladásakor megadott címre a teljesíti.
Házhozszállítás esetén a kézbesítés általában munkaidőben történik, ezért fontos, hogy olyan átvételi címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy!
Szállítási díjak
Kiskereskedelmi árak - MPL házhozszállítás
Ország | Szállítási díj | Ingyen szállítás ettől (*) |
Magyarország | 1 990 Ft | 25 000 Ft |
Kiskereskedelmi árak - MPL PostaPont
Ország | Szállítási díj | Ingyen szállítás ettől (*) |
Magyarország | 990 Ft | 25 000 Ft |
- (*) ha a rendelt termékek összérteke eléri- vagy meghaladja az itt esetlegesen megadott összeget, akkor nem számítunk fel szállítás díjat!
Házhozszállítás esetén, ha az utánvétes fizetési módot választottad, a kézbesített csomag árát a futárnak kell kifizetned.
Ha viszont a bankkártyás vagy banki utalásos fizetési módot választottad,
akkor a fizetést követően már csak át kell venned a csomagot a futártól!
A szállítás és utánvétes fizetés ára a kosárban számolódik hozzá a rendeléshez.
A csomag kiszállítását 1-3 munkanapon belül vállaljuk!
Arról, hogy hol utazik a csomagod, a futárcég rendszerében tájékozódhatsz:
A futárcég neve: Magyar Posta Zrt.
A futárcég weboldala: https://www.posta.hu
A futárcég ügyfélszolgálata: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat
Ezen a linken tudod megkeresni a csomagod: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Ne mulaszd el a futár által kézbesített csomagot alaposan leellenőrizni, ha bármilyen mechanikus sérülést észlelsz, ne vedd át!
Ha van rá lehetőséged, a futár előtt bontsad ki a csomagot.
Ha sérült, azonnal reklamálj.
Ha később veszed csak észre a sérülést, a Magyar Posta Logisztika a reklamációt már nem fogadja el.
A szállítás közben történt sérülésért nem vállalunk felelősséget!
Kérünk téged átvételkor ellenőrizd kívülről is a csomagot, hogy nincs e valamilyen módon sérülve.
Abban az esetben, ha bármilyen kétséged merülne fel, kérjük tagaddd meg a csomag átvételét, és lépj kapcsolatba velünk.
Esetleg fizetés után ellenőrizd a csomag tartalmát a futár előtt.
Amennyiben az átvétel után veszed észre a sérülést vagy hogy a csomag hiányos, akkor nem tudunk Neked segíteni a reklamáció során a futárcég és Te közötted.
A csomag átvétele után, erre az esetre a reklamáció nem terjed ki.
A rendkívüli időjárási viszonyok befolyásolhatják a kiszállítás időtartamát.
Ügyfélszolgálat
Takács Bernadett - Detty
(70) 326 4014 | (1) 400 7398


1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő-Péntek: 08:00-16:00, Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
info@studioflash.hu

1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő-Péntek: 08:00-16:00,
Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
1027 Budapest, Margit krt. 48. 1.em./7.
Hétfő-Péntek: 08:00-16:00,
Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
Angol nyelvű ügyfélszolgálat:
contact@studioflash.hu
StudioFlash Beauty Kft.
Adószám: 22630681-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-936594
Felnőttképzési nyilvántartási számunk: B/2020/001362
Felnőttképző engedély száma: E/2022/000132
Minőségpolitikaképzési program
Adatvédelmi beállítások