Hozzászólások: 0
Címkék MűkörömMűköröm képzés
Másrészt fontos tudni, hogy a legnagyobb arányban az Y generáció (18-35 év) női tagjai vannak jelen az Instán, akik egyértelműen a körmös célközönséghez tartoznak.
10 tipp, hogy profi Instás legyél
1. Profilnév és profilkép
Minél egyszerűbb, annál jobb. A legjobb választás a cég neve és logója. A kép kiválasztásánál figyelj rá, hogy beleilljen a körformába.2. Követők szerzése
Fontos, hogy minimum annyi profilt kövess, mint a te követőid számának a fele. (Vagyis, ha 40-en követnek téged, te minimum 20 profilt kövess.) Mások fotói közül minimum 2-3 darabot lájkolj, így jobban feltűnsz az értesítések folyamban és könnyebben szerzel új követőket.Használj a szépségipar területének megfelelő (#) hashtag-eket.
3. Vizuális megjelenés
Fontos, hogy ne ess túlzásba a filterek használatakor, ne használj túl sok effektet és ne lépd át a realitás határát.4. Helymeghatározás
Azok a képek, amiknél meg van jelölve a helyszín, 79 %-kal népszerűbbek, mint amiknél nincs jelölés.5. Mikor posztolj
Meghatározó, hogy mikor posztolsz. Ennek kapcsán fontos tudni, hogy hétközben többet foglalkoznak az emberek az Instával, mint hétvégén. Posztolj rendszeresen! Ne áraszd el a követőidet folyamatosan az információkkal, képekkel, videókkal, de napi egy kép jó, ha felkerül az oldaladra.6. Arcos képek
Azok a posztok, melyeken szerepel arc, 38 %-kal több lájkot kapnak.Posztolj kedves, mindennapi pillanatokat, ezzel közelebb érzik magukat a követők, hiszen beleláthatnak a mindennapjaidba. Rövid videókat is érdemes posztolni egy-egy érdekesebb történésről.
7. Termékek és szolgáltatások
Ha van egy új terméked vagy szolgáltatásod, azonnal informáld róla a követőidet (pl. új tavaszi / nyári / őszi / téli színek, új díszítő eszközök, anyagok stb.).8. Before – after képek
A népszerűsítés egyik legjobb módszere az előtte-utána képek. Ezek a posztok több lájkra számíthatnak.9. #Hashtag
Bizonyos közösségi oldalakon, ha bármely szó elé #-t teszel, akkor kereshetővé válik. Mindig használj népszerű, de releváns hashtageket, amik az oldaladra vonzzák a látogatókat. Gondold végig, hogy egy lehetséges vendég milyen szóra keresne rá! A legsikeresebb posztoknál általában 5 hashtag szerepel, de azért figyelj, hogy ne vidd túlzásba.10. Hol látom a statisztikám
Használj analitikai eszközöket, hogy lásd a profilod elérési statisztikáit!Ilyen például az Instagram Analytics (a profilod jobb felső sarkában találod), aminek segítségével megtekintheted az elemzésed. Megtudhatod, hogy 7 nap alatt hányszor látták a posztjaidat a felhasználók (impression), mennyien látták (reach), hányan léptek interakcióba a posztokkal (engagement), valamint mennyien kattintottak a bio linkre, vagy a “get directions” gombra, ha esetleg címet is megadtál a szalonodhoz.
Ezt a néhány egyszerű alapszabályt betartva fellendítheted körmös vállalkozásodat! Sok sikert! :-)
Címkék MűkörömMűköröm képzés
Hasznos tanácsokért, érdekességekért, újdonságokért iratkozz fel hírlevelünkre, és
webáruházunkban felhasználható 5%-os kuponnal jutalmazunk.
Szeretnék feliratkozni a hírlevélre
Hozzászólások
Jelenleg még nem érkezett hozzászólás a témában!
Írj egy hozzászolást *
Neved *
E-mail címed *
Neved a Facebookon
Hozzászólás beküldése
Kristóf Csilla | 2023-06-20
Lehet-e sikeres a műkörmös vállalkozásod csak gél lakkozással? Ismerd meg stratégiáinkat, hogyan kommunikálj vendégekkel, ha nem szeretsz körmöt építeni! Tovább >>
FlashTalkMűkörömPantoleon Aliki (Alice) | 2023-06-20
Növeld a hatékonyságod műkörmösként! Műköröm tippek az eszköz- és anyagválasztásról, csiszológépes technikákról a minőség megőrzése mellett, ami ugye a legfontosabb. Tovább >>
FlashTalkMűkörömGél lakkKristóf Csilla | 2023-06-06
Kell-e pihentetni a körmöt? Ez a probléma egyidős a körmözéssel. Most ezt a témát fogjuk alaposan kivesézni. Megnézzük miért is lehet gyenge az a köröm valójában. Tovább >>
FlashTalkMűkörömGél lakkJanó Szilvia | 2019-07-28
Mi az a szempilla lifting? És hogyan érhetjük el vele a látványos nyitott szem hatást? Most alaposan kivesézzük ezt a technikát. Gyertek, emeljétek velem a pillákat! Tovább >>
MűszempillaMűszempilla alátétMűszempilla ragasztóJanó Szilvia | 2018-09-22
Új vendég esetén a műszempilla építés előtt nagyon fontos az igények felmérése és a megfelelő tájékoztatás az építésről és a szempillák viseléséről. Tovább >>
MűszempillaLudányi Fanni | 2018-11-07
Mutatjuk mik lesznek a 2019 év legújabb körömtrendjei. 2018 után izgalmas évünk lesz a köröm divatban és műköröm formákban, legyen tél, nyár vagy éppen ősz. Tovább >>
KörömtrendekMűkörömKoszta Dóra | 2019-03-23
A porcelán egy fantasztikus műkörmös alapanyag. Sokan ezt nem látják be, bár sok pozitív tulajdonsága van. A cikkben bemutatunk párat és építünk egy porcelán körmöt Tovább >>
MűkörömMűköröm képzésKristóf Csilla | 2020-03-22
A megerősített gél lakk technikája egy remek eljárás! A blogban gyönyörű képeken és hasznos leírásokon keresztül végigvesszük születését, előnyeit és hátrányait Tovább >>
Gél lakk
1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő: 09:00-18:00, Kedd-Csütörtök: 09:00-17:00, Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
info@studioflash.hu
Ügyfélszolgálat
Németh Zsuzsanna
(70) 326 4014 | (1) 400 7398
1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő: 09:00-18:00,
Kedd-Csütörtök: 09:00-17:00,
Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
1027 Budapest, Margit krt. 48. 1.em./7.
Hétfő: 09:00-18:00,
Kedd-Csütörtök: 09:00-17:00,
Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
Angol nyelvű ügyfélszolgálat:
contact@studioflash.hu
StudioFlash Beauty Kft.
Adószám: 22630681-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-936594
Felnőttképzési nyilvántartási számunk: B/2020/001362
Felnőttképző engedély száma: E/2022/000132
Minőségpolitikaképzési program
Adatvédelmi beállítások