7 dolog, amit elvár a vendég! Műkörmösök vendég szemszögből.
Írta: Ludányi Fanni | 2017-03-09 | << Vissza az összes blogtémáhozHozzászólások: 0
Címkék Műköröm
Arról most nem beszélnék, hogy minőségi és igényes munkát adj ki a kezedből, mert azt gondolom, hogy ez egészen egyértelmű, már említeni sem kell.
1. Ne legyen folyamatos csúszás!
Biztosan nehéz úgy kiszámolni az időt, hogy mindig megfelelő legyen és szinte elkerülhetetlen, hogy egyszer-kétszer ne csússz el időben. Ez természetesen rendben is van, mindenkivel előfordul, de amikor sokat kell várnia a vendégnek vagy minden alkalommal megvárakoztatod az nincs rendben.
2. Ne mondd le az időpontokat!
Ehhez nem is fűznék különösebb magyarázatot. Próbáld meg úgy alakítani a beosztásodat, hogy ne kerülj olyan helyzetbe, hogy hetente többször vendégeket kelljen lemondanod. Itt megint hangsúlyozom, hogy természetesen itt is vannak kivételek és előfordulhat bárkivel, hogy közbejön valami. Amíg ez nem fordul elő rendszeresen, addig nyilvánvalóan mindenki megértő lesz. Az viszont nem működik, hogy egyik héten beteg vagy, következő alkalommal közbejön valami családi zűrzavar, legközelebb pedig a közlekedési dugó miatt késel annyit, hogy le kell mondanod az időpontot.
3. Csináld meg, amit a vendég kér!
Nem arra gondolok, hogy a vendég döntse el, hogy milyen műkörmös technikával készíted a körmét, ehhez a részhez te értesz, neked kell tudnod, hogy mi lesz a legjobb megoldás. A színek és a díszítések viszont az ő döntése kell, hogy legyen. Borzasztó érzés, mikor megálmodsz valamit, beleszeretsz egy gyönyörű mintájú, formájú körömbe majd a körmösöd azt mondja: „az a baj…” és legtöbbször valami terelő magyarázattal ér véget a mondat és egészen egyértelmű, hogy 1. nem akarod elmondani, hogy nem tudod megcsinálni ( ha jársz díszítő továbbképzésekre, ilyen ritkán fog előfordulni ;) ) 2. nincs időd megcsinálni, mert a díszítésre szánt 10 percből 20 lenne és máris óriási csúszásban lennél. 3. egyszerűen nincs kedved megcsinálni vagy 4. neked nem tetszik, ezért nem szívesen csinálnád meg. Nyilván nem extrém körmökre gondolok itt, ahogy az esetek többségében a vendég sem. Természetesen a tapasztalataidból és szakértelmedből származó javaslatokat ilyen helyzetben is elmondhatod a vendégednek, de csak tapintatosan!
4. Ne futószalagon dolgozz!
Igen, pénzből élünk és minél több a vendég, annál több a pénz, de sem neked, sem a vendégeidnek nem jó, ha úgy váltják egymást, hogy nincs 5- 10 perced kicsit pihenni, picit feltöltődni, esetleg ebédelni. Biztosan nagyon nehéz, de azt gondolom, hogy neked is az az érdeked, hogy kellemesen teljen a napod, de úgy nem fog, ha rohanásban vagy. A vendégek pedig nagyon érzékenyek az ilyesmire. Borzasztóan kényelmetlen, ha azt az érzést kelted, hogy rohansz és összecsapod a körmeit, a kéréseit pedig már el sem akarja igazán mondani, mert úgyis tudja, hogy beveted az „az a baj” szöveget.
5. Készülj ötletekkel!
A vendégek sokszor nagyon bizonytalanok és nem tudják, hogy mit szeretnének pontosan (ez egy körmösnek biztos ugyanolyan idegesítő, mint az, amikor egy-egy vendég nagyon határozottan tudja és minden áron ragaszkodik egy időigényes és nehezen elkészíthető díszítéshez pl.) de sajnos sokszor kell, hogy te mutass nekik pár lehetőséget. Óvatosan! Ne tegyél elé 100 színt és mintát, mert csak még jobban összezavarod. (Talán azzal segíthetsz magadon is és a vendégen is, ha már az előkészítés alatt megmutatod neki a színeidet és a mintáidat, így van ideje nézelődni, de nem biztos, így sem, hogy tud dönteni a segítséged nélkül) Nem kell, hogy ezek a javaslatok extrémek legyenek vagy időigényesek. A legtöbb vendég egy egyszerű, de mutatós megoldással tökéletesen elégedett lesz.
6. A vendégre figyelj!
Beszélgess vele és ne telefonálj, üzenetezz vagy facebookozz folyton, mikor nálad van. Amikor a körmein dolgozol, akkor arra koncentrálj. Borzasztóan zavaró, ha többször felállsz és ott hagyod, hogy telefonálj, cigizz, ebédelj/vacsorázz vagy mással csevegj.
7. Kommunikálj a vendéggel
Nem véletlenül mondják, hogy a műkörmös olyan, mint egy pszichológus. A vendégek többsége szívesen beszélget, „lelkizik” kicsit veled. Beszélgess, velük, hallgasd meg őket, adj nekik tanácsot, de arra nagyon figyelj, hogy ne beszéld ki a másik vendéget, mert joggal fog félni tőle, hogy vele is ezt teszed a többi vendégeddel.
Bizony vannak dolgok, amiket a vendég igenis elvár a pénzéért, de tényleg csak ezeknek kell megfelelni? A cél az, hogy az együtt töltött pár óra kellemesen teljen. Ne csak a vendégnek, de a műkörmösnek is. Ehhez szükség van arra, hogy bizonyos dolgokat megtegyünk a vendég kedvéért. Biztosan lehetne a felsorolt pontokhoz még hozzáadni párat. Az is biztos, hogy körmösként teljesen másképp látjátok a felsorolt dolgokat és nem feltétlenül értetek egyet mindennel, de hasznos lehet, ha néha megpróbáltok a vendég szemével látni egy kicsit. :-)
Címkék Műköröm
Hasznos tanácsokért, érdekességekért, újdonságokért iratkozz fel hírlevelünkre, és
webáruházunkban felhasználható 5%-os kuponnal jutalmazunk.
Szeretnék feliratkozni a hírlevélre
Hozzászólások
Jelenleg még nem érkezett hozzászólás a témában!
Írj egy hozzászolást *
Neved *
E-mail címed *
Neved a Facebookon
Hozzászólás beküldése
Kristóf Csilla | 2023-06-20
Lehet-e sikeres a műkörmös vállalkozásod csak gél lakkozással? Ismerd meg stratégiáinkat, hogyan kommunikálj vendégekkel, ha nem szeretsz körmöt építeni! Tovább >>
FlashTalkMűkörömPantoleon Aliki (Alice) | 2023-06-20
Növeld a hatékonyságod műkörmösként! Műköröm tippek az eszköz- és anyagválasztásról, csiszológépes technikákról a minőség megőrzése mellett, ami ugye a legfontosabb. Tovább >>
FlashTalkMűkörömGél lakkKristóf Csilla | 2023-06-06
Kell-e pihentetni a körmöt? Ez a probléma egyidős a körmözéssel. Most ezt a témát fogjuk alaposan kivesézni. Megnézzük miért is lehet gyenge az a köröm valójában. Tovább >>
FlashTalkMűkörömGél lakkJanó Szilvia | 2019-07-28
Mi az a szempilla lifting? És hogyan érhetjük el vele a látványos nyitott szem hatást? Most alaposan kivesézzük ezt a technikát. Gyertek, emeljétek velem a pillákat! Tovább >>
MűszempillaMűszempilla alátétMűszempilla ragasztóJanó Szilvia | 2018-09-22
Új vendég esetén a műszempilla építés előtt nagyon fontos az igények felmérése és a megfelelő tájékoztatás az építésről és a szempillák viseléséről. Tovább >>
MűszempillaLudányi Fanni | 2018-11-07
Mutatjuk mik lesznek a 2019 év legújabb körömtrendjei. 2018 után izgalmas évünk lesz a köröm divatban és műköröm formákban, legyen tél, nyár vagy éppen ősz. Tovább >>
KörömtrendekMűkörömKoszta Dóra | 2019-03-23
A porcelán egy fantasztikus műkörmös alapanyag. Sokan ezt nem látják be, bár sok pozitív tulajdonsága van. A cikkben bemutatunk párat és építünk egy porcelán körmöt Tovább >>
MűkörömMűköröm képzésKristóf Csilla | 2020-03-22
A megerősített gél lakk technikája egy remek eljárás! A blogban gyönyörű képeken és hasznos leírásokon keresztül végigvesszük születését, előnyeit és hátrányait Tovább >>
Gél lakk
1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő: 09:00-18:00, Kedd-Csütörtök: 09:00-17:00, Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
info@studioflash.hu
Ügyfélszolgálat
Németh Zsuzsanna
(70) 326 4014 | (1) 400 7398
1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő: 09:00-18:00,
Kedd-Csütörtök: 09:00-17:00,
Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
1027 Budapest, Margit krt. 48. 1.em./7.
Hétfő: 09:00-18:00,
Kedd-Csütörtök: 09:00-17:00,
Péntek: 9:00-16:00 Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
Angol nyelvű ügyfélszolgálat:
contact@studioflash.hu
StudioFlash Beauty Kft.
Adószám: 22630681-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-936594
Felnőttképzési nyilvántartási számunk: B/2020/001362
Felnőttképző engedély száma: E/2022/000132
Minőségpolitikaképzési program
Adatvédelmi beállítások