
Hogyan építsünk műkörmös vendégkört?
Írta: Dolonainé Szijj Gabriella | 2016-11-30 | << Vissza az összes blogtémáhozHozzászólások: 0
Az egyik első felmerülő kérdés, mikor valaki eldönti, hogy műkörmös lesz: honnan lesz vendégköröm, amikor olyan sok körmös van? LESZ! Minden körmösnek megvan a maga vendégköre. Nem, nem attól, hogy elvesszük másét, hanem attól, hogy folyamatosan termelődik, hiszen a 15-16 éves korosztályból már jónéhányan viselnek géllakkot vagy műkörmöt. Illetve, ahogy fejlődik a szakma és folyamatosan új technikák jelennek meg, egyre több embert lehet megcélozni szolgáltatásainkkal. Gondolok itt pl. az idősebb hölgy vagy úr vendégekre, ami ugye elsőre nem biztos, hogy célközönség lenne, de ha bevonjuk őket is, mondjuk a manikűr szolgáltatásba, máris több a vendég.

De kezdjük az elején: hogyan szerezzek vendégeket?
Hála a mai technikai feltételeknek és az internetnek, rengeteg módja van.
Akár otthon dolgozó műkörmös vagy és van saját szalonod otthon vagy már sikerült elhelyezkedned szalonban tartsd szem előtt, hogy a legjobb reklám mindig az elégedett vendég. Gondoljunk csak bele: egy Facebook (vagy instagram vagy Twitter) csoportban vagy üzenőfalon kirakott, szép, igényes munka alatt mennyi komment van, hány ember kér elérhetőséget az adott munka készítőjéhez. Érdemes tehát a “milyen legyen a körmöm?” vagy “szépészeti szolgáltatások” típusú csoportokhoz csatlakozni.
Hasznos megoldás még a honlap, ami lehet akár ingyenes is, de persze a fizetős, tárhelybérlős, informatikus által elkészített weboldal azért jobb, és nagyobb bizalmat ébreszt egy esetleges érdeklődőben.
A honlapkészítésről Csaba remek írásában olvashattok: https://www.studioflash.hu/blog/mukormos-vagyok-honlapot-akarok-nem-csak-mukormosoknek/
Természetesen reklámozhatunk ingyenes felületeken (pl. Jófogás), de adhatunk fel fizetett hirdetéseket is a közösségi portálokon.
Ha már sikerült elhelyezkedni egy szalonban
Érdemes megkérni a kollégákat, közelben dolgozókat, hogy ajánljanak bennünket. Ezt kiegészíthetjük például 500 Ft-os kuponnal, amit fodrász, kozmetikus, masszőr adhat a vendégeinek, hozzánk irányítva őket, vagy egy ingyenes kézmasszázst is felajánlhatunk.
Indíthatunk nyitási akcióval
Figyeljünk arra, hogy ne túl alacsony áron kínáljuk a szolgáltatást. Ha következő alkalommal sokkal magasabb összeget kérünk, el fog menni a vendég. Ha például egy műkörmöt 5.000 Ft-ért építünk, nyitáskor ennek az ára lehet mondjuk 4.000 Ft, így legközelebb nem kerül annyival többe a töltés, amit úgyis valamennyivel alacsonyabb áron csinálunk, kb. 4.500 Ft-ért.
Fontos kihangsúlyozni, hogy nem úgy szerezzük a vendéget, hogy árban alá megyünk a szomszéd körmösnek, hanem úgy, hogy többet nyújtunk. A manikűr szolgáltatás mellé adhatunk ingyen kézmasszázst, műköröm esetén lehet ajándék a díszítés (persze ésszerű határokon belül).
Ezenkívül kitalálhatunk szezonális akciókat.
Ősztől tavaszig nagy létjogosultsága lehet a paraffin kezelésnek, mind kézre, mind lábra. Ezt megszerettethetjük úgy a vendégekkel, hogy az első alkalmat ingyen adjuk (nem olyan nagy az anyagköltség és könnyű rászokni a jóra). Tavasszal adhatunk ajándékba frissítő, tavaszváró bőrradírozást (szintén nem kerül sokba). Nyárra összevonhatjuk a kéz és láb géllakkozását valamivel alacsonyabb áron.
A szalagavatók, bálok, ballagások szezonja szintén vendégszerző időszak lehet, viszont őket nehezebb megfogni tartós vendégnek, mert sokszor csak alkalmi szépítkezésre vágynak. Nekik valami olyasmit kell nyújtani, amitől továbbra is akarnak géllakkot vagy műkörmöt, és azt lehetőség szerint tőlünk. Erre megoldás lehet a diákkedvezmény vagy a barátnő-akció, fiatalos színpaletta, aktuális trendeknek megfelelő díszítések.
Készíthetünk csomag-ajánlatokat:
Hétvégi luxus csomag. (Nyilván csak nagyon kevesen szeretnek hétvégén dolgozni, ezért ezt úgy kell kitalálni, hogy valóban megérje) Ez a csomag tartalmazhat komplett kezeléseket, tehát manikűr, kézmasszázs, paraffinkezelés lakkozás vagy géllakkozás, mellé ugyan ezek a szolgáltatások lábon is. Összegszerűen kb. 15.000 Ft – 17.000 Ft lenne így, mivel ez egy extra ajánlat, így mondhatjuk, hogy ennyi helyett csak 12.000 Ft. Soknak tűnhet elsőre, de ez így 3-4 óra, amit a vendég pihenéssel tölthet, nem munkából rohanva esik be este!
Bővítsük a szolgáltatások körét!
Egészítsük ki az árlistát különböző hatású pakolásokkal, Spa kezelésekkel, bőrfiatalító kúrával. Az is meg tudja fogni a vendéget, ha érdekes egy szolgáltatás neve, tehát nem azt írjuk ki, hogy pakolás, hanem azt, hogy tavaszváró frissítő bőrradír, csokipakolás, pihe-puha masszázs.
Szintén értékelik a vendégek, ha valamilyen frissítővel (kávé, tea, víz) kínáljuk őket.
Adhatunk pici személyes ajándékot névnapra, születésnapra, karácsonyra; ez lehet egy reszelő, bőrápoló olaj, saját keverésű kézkrém, karácsonyfadísz.
Bevezethetünk hűségkártyát, amin vezetjük az alkalmakat és 10. szolgáltatásnál adhatunk valami ajándékot vagy picit nagyobb kedvezményt.
Egyszóval a lehetőségek tárháza végtelen, némi fantáziával, kreativitással és kitartással jelentősen gyorsabban alakítható ki egy stabil vendégkör.
Remélem ezzel a néhány jó tanáccsal tudtam segíteni néhányotoknak :-) Sok-sok vendéget kívánok Nektek :-)
Hasznos tanácsokért, érdekességekért, újdonságokért iratkozz fel hírlevelünkre, és
webáruházunkban felhasználható 5%-os kuponnal jutalmazunk.
Szeretnék feliratkozni a hírlevélre
Hozzászólások
Jelenleg még nem érkezett hozzászólás a témában!
Írj egy hozzászolást *
Neved *
E-mail címed *
Neved a Facebookon
Hozzászólás beküldése

Kristóf Csilla | 2023-06-20
Lehet-e sikeres a műkörmös vállalkozásod csak gél lakkozással? Ismerd meg stratégiáinkat, hogyan kommunikálj vendégekkel, ha nem szeretsz körmöt építeni! Tovább >>
FlashTalkMűköröm
Pantoleon Aliki (Alice) | 2023-06-20
Növeld a hatékonyságod műkörmösként! Műköröm tippek az eszköz- és anyagválasztásról, csiszológépes technikákról a minőség megőrzése mellett, ami ugye a legfontosabb. Tovább >>
FlashTalkMűkörömGél lakk
Kristóf Csilla | 2023-06-06
Kell-e pihentetni a körmöt? Ez a probléma egyidős a körmözéssel. Most ezt a témát fogjuk alaposan kivesézni. Megnézzük miért is lehet gyenge az a köröm valójában. Tovább >>
FlashTalkMűkörömGél lakk
Janó Szilvia | 2019-07-28
Mi az a szempilla lifting? És hogyan érhetjük el vele a látványos nyitott szem hatást? Most alaposan kivesézzük ezt a technikát. Gyertek, emeljétek velem a pillákat! Tovább >>
MűszempillaMűszempilla alátétMűszempilla ragasztó
Janó Szilvia | 2018-09-22
Új vendég esetén a műszempilla építés előtt nagyon fontos az igények felmérése és a megfelelő tájékoztatás az építésről és a szempillák viseléséről. Tovább >>
Műszempilla
Ludányi Fanni | 2018-11-07
Mutatjuk mik lesznek a 2019 év legújabb körömtrendjei. 2018 után izgalmas évünk lesz a köröm divatban és műköröm formákban, legyen tél, nyár vagy éppen ősz. Tovább >>
KörömtrendekMűköröm
Koszta Dóra | 2019-03-23
A porcelán egy fantasztikus műkörmös alapanyag. Sokan ezt nem látják be, bár sok pozitív tulajdonsága van. A cikkben bemutatunk párat és építünk egy porcelán körmöt Tovább >>
MűkörömMűköröm képzés
Kristóf Csilla | 2020-03-22
A megerősített gél lakk technikája egy remek eljárás! A blogban gyönyörű képeken és hasznos leírásokon keresztül végigvesszük születését, előnyeit és hátrányait Tovább >>
Gél lakk
1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő-Péntek: 08:00-16:00, Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
info@studioflash.hu

Ügyfélszolgálat
Takács Bernadett - Detty
(70) 326 4014 | (1) 400 7398

1027 Bp., Margit krt. 48. 1.em./7.
(11-es kapucsengő)
Hétfő-Péntek: 08:00-16:00,
Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
+36 (1) 400 7398
1027 Budapest, Margit krt. 48. 1.em./7.
Hétfő-Péntek: 08:00-16:00,
Szombat-Vasárnap: 09:00-15:00
+36 (70) 326 4014
Angol nyelvű ügyfélszolgálat:
contact@studioflash.hu
StudioFlash Beauty Kft.
Adószám: 22630681-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-936594
Felnőttképzési nyilvántartási számunk: B/2020/001362
Felnőttképző engedély száma: E/2022/000132
Minőségpolitikaképzési program
Adatvédelmi beállítások